Blog

Zatím to není pravda, ale mohla by být aneb trendy pro rok 2018

Každý by chtěl vidět do budoucnosti a mít jistotu, že udělá vždy správné rozhodnutí. Vybrali jsme si dvě videokonference, kde promluvili lidé, kteří už mají pár vizionářských rozhodnutí za sebou. A co nás čeká v roce 2018?

autor
Social Media Specialist

Jak jsem si z Copycampu odnesl rohlíky i čokoládu

Znáte tu situaci, kdy jdete do obchodu pro rohlíky, ale domů jdete kromě rohlíků i s čokoládou, chipsy a spoustou dalších věcí? Tak takový byl pro mě Copycamp.

autor

UTM parametry a další věc, co Alza dělá dobře

Bez UTM parametrů se neobejdete, pokud chcete vědět, odkud k vám návštěvníci přišli. Proč je to důležité asi říkat nemusíme. Bez těchto dat návštěvnost a rentabilitu třeba kampaně nevyhodnotíte. Informaci o původu návštěvníka získáte...

autor
Social Media Specialist

Trocha skepse, 30 vteřin se zrůdou a 750 slov o Marketing festivalu

Co našim životům přináší listopad? Ze skříní poprvé vytáhneme zimní bundu. Začínáme pít čaj a svařák. Cestou do práce i z práce je většinou tma. Těšíme se na Vánoce. Koná se Marketing festival.

autor
Account Manager

GDPR a vše, co byste o něm měli vědět

Obsahem tohoto článku jsou základní informace týkající se GDPR. Kdy vzejde v platnost, co nám přinese a co vlastně GDPR znamená?

autor
Project Coordinator

Co jsme si odnesli z Mergadofestu 2017

Mergado většina z nás, co se v online marketingu pohybujeme, zná. Používáme jejich aplikace a známe i spoustu lidí, kteří stojí za ním. Když nám na konci léta Michal Janík u kávy zmínil, že novinek v Mergadu přibývá tolik, že se k jejich...

autor
PPC specialista

Získávejte důležité informace včas

Jednou za pár týdnů Vám pošleme přehled událostí z digitálního světa. Odhlásit se můžete kdykoli.