Komplexní audit
- Prozkoumáme účty v Google Ads, Sklik
a Microsoft Ads
- Podíváme se na web očima zákazníků
- Projdeme srovnávače zboží jako je Heuréka, Zboží
a další
- Pod pokličku se podíváme i vašemu podnikání jako celku
Chci vědět více
Kdy zvolit komplexní audit
Když chcete ze svého e-shopu nebo webu vyždímat maximum
- Digitální marketing je pro vás klíčový
- Pohybujete se ve vysoce konkurenčním prostředí
- Vaše aktuální výsledky nestačí
S jakými tématy se na nás můžete obrátit:
Na váš web nahlédneme ze všech možných úhlů
- PPC audit: Projdeme jednotlivé reklamní účty od Google Ads, přes METU po srovnávače
- SEO audit: Pokud v organice ztrácíte dech anebo potřebujete technickou kontrolu webu
- UX audit: Když se zákazník nedokáže dostat na k cíli nebo web neplní očekávané cíle
Komplexní pohled na fungování celého webu. Analyzujeme vaše SEO, UX i PPC kampaně.
Probrat spolupráci
Proč dělat komplexní audit s FEO
Audit digitálních kampaní a e-shopu na míru
- Rukama už nám prošla spousta projektů. Od malých začínajících firem až pro komplexní účty největších hráčů ve svém oboru
- Nejsme jen PPCčkaři, ale i vývojáři webů, UXáci atd., tudíž se umíme na projekt dívat komplexně a ne jen optikou prokliku z Google Ads
- Nemáme hotové šablony - i když by to bylo snažší, tak víme, že každé podnikání je unikátní, a proto se i na každý audit díváme individuálně
- Před každým auditem preferujeme setkání s klientem. Pochopení cílů, strategií a kontextu nám pomůže provést audit co nejlépe
- Audit bude vycházet z reálných potřeb, které si předem definujeme
Průběh komplexního auditu od FEO
Schůzka, analýza a výstup auditu
1. První schůzka a nasdílení účtů
Prvním krokem je osobní setkání, kde probereme s čím a jak vám můžeme být prospěšní. Jakmile si nadefinujeme cíle auditu a shodneme se, že umíme vyřešit vaše aktuální potřeby, tak přichází část sdílení informací. Budeme potřebovat jak informace od vás (o produktu, cenách, cílech apod.) tak z reklamních systému (Google Ads, Heuréka apod.)
2. Analýza dat
Po schůzce už se pouštíme do analýzy účtů a dat, která jsme od vás získali. Vycházíme z informací ze schůzky. Zaměříme se na způsob práce s kategoriemi a produkty. Zda se strategie a cíle firmy odráží v nastavení reklamních účtů a kampaní.
3. Prezentace závěrů + schůzka
Výstupem je přehledná prezentace, kde se dozvíte naše závěry. Prezentaci a jednotlivá zjištění s vámi rádi probereme opět při osobním setkání.
Cílem auditu není kritika dosavadního stavu a postupů, naopak do výstupů rádi zahrneme i vše, co děláte dobře.
Když je komplexní audit u konce
Teď je potřeba změny aplikovat
Máte v ruce seznam doporučení a úprav, které by měly zlepšit výkonnost vaše e-shopu. Pokud budete chtít pomoci s úpravami, tak jsme připraveni naše doporučení začít realizovat.