SEO audit
- Nahlédneme pod povrch problémům, které brání v lepší viditelnosti ve výsledcích vyhledávání
- Navrhneme vylepšení, která vám zvýší organickou návštěvnost
- Odhalíme technické či obsahové problémy
- Pomůžeme vám udržet krok s konkurencí a zlepšit dlouhodobý růst
Chci vědět více
Kdy zvolit SEO audit
Kdy je SEO audit nejlepší cestou?
- Klesá vám organická návštěvnost
- Při redesignu, migraci nebo zásadní technické změně e-shopu
- Pokud váš web doposud SEO neřešil nebo máte podezření na chyby
- Při vstupu na nový trh nebo spuštění nového e-shopu
- Pro pravidelný přehled o obsahovém a technickém stavu
setkáváte se s těmito problémy
Odstraňte problémy, které brzdí váš web v úspěchu
- Konkurence vás předbíhá v organických výsledcích vyhledávání
- Neindexují se vám správně stránky
- Ve výsledcích vyhledávání se u vašeho odkazu neobjevuje relevantní textace
- Na e-shop vám neproudí návštěvníci
Proč dělat SEO audit s FEO
Pomůžeme vám stoupat organicky ve vyhledávání
- Máme dlouholeté zkušenosti s klienty, kterým pomáháme růst v jejich byznysu
- Na problémy se díváme “out of the box” a hledáme řešení, které pro vás bude nejvíce efektivní
- Pro audit používáme pokročilé nástroje jako Google Search Console, Google Analytics,...
- Ještě před začátkem auditu se snažíme pochopit vaše potřeby, problémy a celkový kontext
- Audit obsahuje nejen nalezené kritické oblasti, ale také doporučení a prioritizace
Průběh SEO auditu od FEO
Schůzka, analýza a výstup auditu
1. První schůzka a nasdílení účtů
Prvním krokem je osobní setkání, kde probereme s čím a jak vám můžeme být prospěšní. Jakmile si nadefinujeme cíle auditu a shodneme se, že umíme vyřešit vaše aktuální potřeby, tak přichází část sdílení informací. Budeme potřebovat jak informace od vás, tak z měřících nástrojů jako například Google search console.
2. Analýza dat
Po schůzce už se pouštíme do analýzy získaných dat. Zaměříme se na jednotlivé oblasti SEO, na které se podíváme pořádně pod lupou. V rámci auditu nás zajímá nejen obsah, ale také technické náležitosti.
3. Prezentace závěrů + schůzka
Výstupem je dokument se všemi nálezy a také s konkrétními návrhy na vylepšení.
Cílem auditu není kritika dosavadního stavu a postupů, naopak do výstupů rádi zahrneme i vše, co děláte dobře.
Po auditu anebo když jen SEO audit nestačí
Teď je potřeba změny aplikovat
Máte v ruce seznam doporučení a úprav, které by měly zlepšit organickou návštěvnost vašeho e-shopu. Pokud budete potřebovat pomoci, jsme připraveni realizovat doporučené úpravy.
V případě, že pouze SEO audit nestačí a chtěli byste širší přehled o chybách na e-shopu nebo v ppc kampaních, tak pro vás máme připraven Komplexní audit.