Jak jsme vyhráli Sklik výzvu o nejlepší produktové inzeráty

2 min čtení
Mgr. Petr Janderka
Mgr. Petr Janderka Copywriter

Výzvy Seznamu pravidelně sledujeme. Když se na konci minulého roku objevila Sklik výzva o nejlepší práci s produktovými inzeráty, hned jsme věděli, že u toho nemůžeme chybět.

Do soutěže jsme se přihlásili s projekty Happypet a 4Kids, které hýčkají naši PPCčkaři Petr a Lukáš. Oba brandy patří mezi větší hráče ve svém segmentu a správná struktura a optimalizace kampaní je tu nutností. 

Právě umění správně strukturovat a optimalizovat kampaň, aby přinesla vytoužené výsledky, měla výzva prověřit. 

Výsledek nás nemohl potěšit více. Ze všech ověřených agentur a freelancerů, kteří se do soutěže přihlásili, to byly právě naše projekty, které Seznam vyhodnotil jako nejlepší

Jak konkrétně jsme s účty pracovali, jakou v nich zvolili strukturu a podle jakých parametrů optimalizujeme si můžete přečíst přímo na blogu Seznamu, kde jsou obě „případové studie“ zveřejněné.

Děkujeme Seznamu za přípravu výzev a těšíme se, že se v budoucnu zase nějaké zúčastníme.

 

Pokud chcete, abychom se starali i o vaše kampaně, napište nám. 

Marketing
,
Ze života FEO
,
Zpět nahoru
Mgr. Petr Janderka