Meta zavádí novinku: Sdílené To se mi líbí a reakce u podobných reklam
V reklamních účtech přibyla nová funkce s názvem Sociální informace. Co nám novinka nabízí?
Co funkce přináší?
Pokud je tato funkce aktivní, umožňuje Metě kombinovat u podobných reklam jejich označení To se mi líbí a další reakce. Výsledkem může být efekt social proof - reklamy s vyšším počtem pozitivních reakcí působí na uživatele důvěryhodněji a atraktivněji, což pomáhá zlepšit konverzní schopnost reklam.
Tato funkce může být obzvlášť užitečná pro účty, které například testují desítky až stovky různých reklam, kdy každá reklama získá jen několik reakcí. Díky této funkci se tento problém částečně řeší – reakce se propojí napříč podobnými reklamami, a tak během chvíle dokáže každá z nich nasbírat více reakcí.
Jak Meta určuje podobnost reklam?
Zatím bohužel není žádná oficiální nápověda, který by vysvětlovala, jak konkrétně Meta podobnost reklam určuje. Víme jen, že rozhodující faktory mají být texty a obrázky, které se v reklamách opakují nebo jsou podobná.
Kde a jak funkci najdete a jak ji spravovat?
Funkci naleznete v sekci Nastavení reklamy na úrovni účtu, pod názvem Sociální informace. Jak už to tak u Mety bývá, když zavádí něco nového, tak tuto funkci budete mít ve výchozím nastavení automaticky zapnutou.
Pro začátek doporučujeme nechat funkci zapnutou, protože výhody v podobě vyšší angažovanosti můžou převážit nad riziky, která spočívají například v určité nerelevantnosti způsobené nevhodnou kombinací komentářů napříč podobnými reklamami.
Pomůžeme vám s orientací v džungli sociálních sítí
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...