Sledujeme letní novinky z Heureky – a že se jich „urodilo“ ...
Léto je v plném proudu, téměř všude kolem je "okurková sezóna", ale Heuréka nás zásobuje novinkami a změnami jako o závod. Ty nejdůležitější jsme zde pro Vás shrnuli v následujícím článku.
Problém s certifikátem Ověřeno zákazníky
Heureka v poslední době dostává větší množství upozornění od majitelů e-shopů, že jim dochází k poklesu počtu zákazníků hodnotících svůj nákup prostřednictvím dotazníků Ověřeno zákazníky, které jsou odesílané na e-mailové adresy Seznam.cz. To je pro e-shopy samozřejmě problém, protože pokles počtu respondentů pod minimální hranici může znamenat i ztrátu certifikátu Ověřeno zákazníky. Ztráta této certifikace pak může následně vést k poklesu návštěvnosti a tím i k případnému snížení tržeb z Heureky.
Problém způsobuje složka Hromadné, kterou v únoru tohoto roku zavedl Seznam ve svých e-mailech. Do této složky se automaticky filtrují veškerá obchodní sdělení. Automatické transakční e-maily (např. dotazníky, potvrzení objednávky, pokyn k platbě, oznámení o stavu účtu apod.) by do složky Hromadné neměly spadat, ale očividně se tak v mnoha případech děje.
Heureka se dušuje, že se celou situací intenzivně zabývá, ale doporučuje se s případnými stížnostmi obrátit přímo na Seznam.
Problém se složkou Hromadné se netýká jen Heureky, ale dotýká se všech, kteří používají e-mail marketing. Zejména v oblasti e-commerce efektivita některých e-mailových kampaní zaznamenala výrazný pokles.
Klienti Foreveryone se však nemusí ničeho bát, protože mi již delší dobu používáme ochranu pomocí digitálního podpisu DKIM. O problémech se seznamáckým e-mailem a DKIM jsme vás informovali již na konci února v našem článku Velká překážka pro e-mail marketing – to je nová funkce Seznamu.
Změna skriptu Měření konverzí
V rámci optimalizace své databáze se Heureka rozhodla změnit skript pro službu Měření konverzí.
Změna začne platit od 1. září 2015. Heureka upozorňuje, že současný skript od tohoto data přestane akceptovat a bude zpracovávat pouze data zaslaná prostřednictvím nového skriptu.
Všechny e-shopy, které měření konverzí na Heureka.cz využívají, by měly změnu provést na konci měsíce srpna. Ti, kteří tak neudělají, nebudou mít tuto službu funkční do doby, než starý skript nezmění. Heureka také varuje, že všechna data během tohoto nefunkčního období budou ztracena, protože zpětně nelze statistiky zpracovat.
Jak provést změnu se dozvíte zde.
ProductADS
Dostaňte svůj produkt na první pozice ve vyhledávání
Chcete na Heurece dostat své produkty na přední místa, zviditelnit se u správného publika a zvýšit konverzní poměr?
Nyní k tomu můžete využít ProductADS. Pomocí tohoto reklamního systému dostanete své produkty na přední příčky ve výpisu kategorie a ve výsledcích vyhledávání.
Základní princip ProductADS je stejný jako Search Ads od Googlu. Vše funguje na principu PPC, kdy produkty se ve výpisu umisťují dle výše investice v aukci. Systém je určený pro výrobce nebo výhradní distributory značek, kteří chtějí podpořit prodej svých výrobků na českém a slovenském trhu.
Jak se bude promovaný produkt zobrazovat?
Máte dvě možnosti jak inzerovat svůj produkt. Pokud budete inzerovat v kategorii, můžete se dle vaší investice umístit na 2., 7. nebo 12. příčce. Pokud budete inzerovat ve výsledcích vyhledávání, můžete se umístit i na první pozici. Pozice 2, 3, 4, se pak zobrazují vpravo od výsledků.
Heureka umožňuje upravit název produktu, doplnit poutavý popisek a zadat parametry produktu. Zároveň k upoutání pozornosti uživatele na váš produkt a typ sdělení si můžete vybrat jedno z těchto čtyř označení produktu HIT, TOP, NOVINKA, AKCE.
Zdá se Vám to jako příliš novinek najednou, chtěli byste je vyzkoušet, ale potřebujete s nimi pomoct?
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...