Reklama na Instagramu i pro ČR od 30. září

2 min čtení

Už nejen ve Spojených státech, ale i v dalších 30 zemích je možné od září spouštět reklamní kampaně v aplikaci Instagram. Od 30. září by pak reklamy na Instagramu měly být dostupné celosvětově, tedy i v České republice.

Instagram dosud nebyl reklamou příliš dotčen. Reklama byla limitována jak možností volby formátů tak i tím, že byla dostupná jen ve Spojených státech. To se teď ale mění. Kromě rozšíření reklam do celého světa, jsou také rozšířeny možnosti reklamních formátů (např. Carousel Ads – reklama v rotujícím formátu). Základním prvkem tohoto rozšíření je využití stejné technologie jakou používá Facebook. Inzerenti tak budou mít k dispozici stejný samoobslužný systém.

Reklama bude mít podobu vložených placených příspěvků, které budou označeny jako „Sponzorováno“. Reklamy můžou být ve formě obrázku nebo videa, které teď může mít délku až 30 vteřin. Obrázky i videa už nemusí mít jen čtvercový formát, jak Instagram nedávno oznámil. Nově lze použít i formát na výšku, díky čemuž se inzerentům otvírá více možností při tvorbě reklam.

Dalším rozšířením je nový prémiový produkt Marquee, který dokáže zvýšit obsah příspěvků ve velice krátkém čase. Hodí se pro události, jakou jsou koncerty nebo uvedení nových produktů.

K dispozici bude i nástroj pro optimalizaci a publikování kampaní napříč Facebookem a Instagramem.

Marketing
,
Zpět nahoru