Nastavte si „Výzvu v akci“ na svém FB profilu
Před pár dny nám Facebook zpřístupnil další ze svých vychytávek – CTA tlačítko. Dopřejte svým fanouškům - potenciálním zákazníkům snadno přístup ke kontaktování, k registraci, ke koupi produktu nebo třeba k přehrání Vašeho videa. Jeho nastavení je velmi jednoduché a zvládne ho, troufáme si tvrdit, každý facebookový uživatel.
Kde ho najdu?
Přesně tam, kde jsou nejdůležitější informace z celého Vašeho profilu. Hned vedle názvu stránky a tlačítka To se mi líbí.
Co máme na výběr? |
|||
|
|
|
|
Vybrat si může každý dle svého přání, co se mu nejvíce hodí. V případě Foreveryone jsme zvolili variantu Kontaktujte nás. Pak už stačí jen zadat URL, kam chcete tuto akci směřovat – my jsme zvolili část webu s kontaktními informacemi. A call to action je na světě. Proklikem z tohoto tlačítka se člověk dostane přímo na telefonní a mailové kontakty a může nás tak jednoduše kontaktovat.
U profilu AXA PNEU – Váš profesionální prodejce pneumatik jsme zvolili variantu Koupit. Cílovou URL je pak dobré směřovat přímo na stránku s produkty, kde si uživatelé opravdu produkty mohou koupit a nemusí již na webu pátrat kam kliknout.
Jednoduché a výstižné – Chci koupit – kliknu na Koupit – a mohu koupit.
|
Pro weby, které mají své speciální aplikace pro použití v mobilu, je zde v nabídce i možnost zadat si přímo danou aplikaci – s rozlišením pro iOS a Android.
Je to snadné, co říkáte? Tak nezůstávejte pozadu a nastavte si svoje "call to action" dříve než vaše konkurence.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...