Karuselová reklama – skvělá volba pro reklamu na Facebooku či Instagramu

4 min čtení

Karuselové reklamy patří mezi nejpopulárnější reklamy na Facebooku. A není divu. Tato reklama umožňuje v jedné reklamní jednotce zobrazit až pět obrázků, odkazů, nadpisů nebo výzev k akci. To dává inzerentům mnoho způsobů, jak propagovat svůj produkt. Zároveň lze v současnosti tento reklamní formát využít také na Instagramu.

Tady je několik způsobů, jak využít karuselovou reklamu:

 

Vyzdvihněte detaily svého produktu

Karuselová reklama nemusí být vhodná jen pro ty, co prodávají spousty produktů. Naopak díky ní můžete skvěle zpropagovat i jenom jeden samostatný produkt. Ukažte svůj produkt v detailech.

 

Ukažte jak výrobek funguje

Jsou výrobky, které pro zvýšení prodejů je nejlepší představit v akci. Ve třech až pěti krocích můžete snadno ukázat, jak váš výrobek funguje.

 

Propagujte aplikaci

Karuselová reklama se výborně hodí pro představení aplikace. Rotujícími obrázky můžete vyzdvihnout ty nejdůležitější funkce. Uživatel tak dostane lepší obrázek o aplikaci ještě předtím, než ji stáhne.

Např. společnost Marin Software u propagace hudební aplikace Deezer karuselovou reklamou na rozdíl od jiných reklamních kanálů snížila náklady na klik o 50 % a o 60 % snížila náklady na stáhnutí instalace.

 

Představte své služby

Nejen výrobky ale samozřejmě i služby lze propagovat skrze reklamu na Facebook. A karuselová reklama je ideální pro vysvětlení, jak fungují Vaše služby.

 

Sdílejte články

Zajímavá je možnost vytvořit reklamní odkaz, kterým v karuselu sdílíte články z Vašich webových stránek. To může mít několik efektů. Můžete touto cestou zvýšit počet přihlášení k odběru newsletteru, snížit výrazně náklady na získání leadů (kontaktů na potenciální zákazníky) a také může dojít ke zvýšení CTR.

 

Vyprávějte příběh

Ke zvýšení popularity výrobků můžete napomoci i tím, že je zasadíte do příběhu. Třeba o tom, jak Váš produkt pomáhá, zpříjemňuje nebo ulehčuje život, jak zkrášluje, dělá radost, je prostě cool, je nepostradatelný přítel apod. Možností jak vyprávět příběh skrze karuselovou reklamu je mnoho.

Vyprávět příběh můžete také pomocí svých uživatelů a jejich vlastních fotek s vaším produktem. Je to skvělý prostředek jak vtáhnout zákazníky do produktového příběhu a zároveň tím zvyšujete loajalitu svých zákazníků.

Příkladem může být Project Repat, firmy, která vyrábí deky ze starých triček, které jí zašlou zákazníci. V karuselové reklamě sdílí fotky svých spokojených zákazníků, na kterých jsou zachyceni s jejich dekami.

 

Představte svou produktovou řadu

A nakonec ten hlavní důvod, proč vlastně tyto reklamy v rotujícím formátu vznikly. Jejich prvořadým úkolem bylo umožnit inzerentům ukázat najednou několik svých produktů v jedné reklamě. Karuselovou reklamu tak například často využívají módní weby, které můžou představit své nejnovější kolekce.

 

 

Karuselová reklamy v porovnání s reklamami s jednou fotkou všeobecně vykazují vyšší návštěvnost, vyšší počet prokliků nebo vyšší konverze a to přitom často s nižšími náklady.

Možností jak využít karuselové reklamy je více. Například se dají kombinovat s jinými reklamními formáty, ať už s dynamickými produktovými reklamami nebo třeba s videem.

Pokud byste chtěli karuselové reklamy vyzkoušet, kontaktujte nás, my Vám s tím rádi pomůžeme.

Zdroj a fotky: Facebook

Marketing
,
Zpět nahoru