Google testuje dva nové reklamní formáty pro aplikace
Zaujmout uživatele mobilu během pár vteřin reklamou na aplikaci tak, aby si ji stáhnul, není jednoduchý úkol. Zároveň z těchto krátkých reklam často uživatel nepozná, zda-li je pro něho aplikace vůbec užitečná, a tak není jisté, jestli ji po stáhnutí bude skutečně využívat.
Toho si je vědom Google, který tvrdí, že každá čtvrtá nainstalovaná aplikace není využívána. A proto teď testuje dva nové interaktivní reklamní formáty propagující aplikace. Tyto formáty Trial Run Ad a Interactive Interstitial Ad jsou vytvořeny tak, aby vývojáři mohli své aplikace předvést v celé své kráse a tím co nejvíce nalákali uživatele k instalaci aplikace.
Trial Run
Reklamy Trial Run jsou určeny pro herní aplikace a v současnosti běží v beta verzi. Tento reklamní formát umožňuje potenciálním hráčům vyzkoušet si hru v rámci reklamy před tím, než se rozhodnou ji stáhnout. Obsah je streamován z aplikace po dobu 60 vteřin. Takový zkušební test přímo v reklamě by měl zvýšit pravděpodobnost, že stáhnutá herní aplikace bude v mobilu uživatelem skutečně využívána.
Díky tomu, že si uživatel bude moci hru před stáhnutím vyzkoušet, dostanou marketéři relevantnější informace o proklicích, stáhnutích, a také o potenciálních uživatelích aplikací. Taková reklama se pak dá lépe cílit.
Interactive Interstitial
Druhý reklamní formát Interactive Interstitial Ads, který je také prozatím jen v beta verzi, je určen pro všechny typy aplikací, tedy nejen pro hry.
Reklama, která je založena na HTLM5, umožňuje inzerentům aplikací upravit si vzhled zcela podle vlastních potřeb a nepoužívat pouze standardní šablony. Data a obsah aplikace lze vytáhnout do reklamy dynamicky a marketéři tak mohou získat kreativu obsahující informace, které si sami zvolí a které podle nich stojí za vyzdvihnutí.
Inzerenti můžou reklamy Interactive Interstitials využít prostřednictvím galerií ke zvýraznění klíčových prvků své značky a k silnější demonstraci hodnoty svých aplikací a to vše předtím, než je někdo nainstaluje.
Zdroj: Google
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...