Google nikdy nespí!
A u AdWords to platí dvojnásob. 28.září - na konci měsíce nabitého novinkami, představil Google dvě další: Customer Match a Univerzální kampaně pro propagaci aplikací.
Vlastní databáze klientů se vyplatí...
Customer Match (možnost nahrát e-mailové adresy svých uživatelů, zákazníků) je velmi zajímavým rozšířením pro Adwords kampaně. Dotkne se jak reklamy ve vyhledávání, tak v YouTube i prozatím nepříliš prozkoumaného formátu v Gmail, o kterém jsme psali nedávno.
Jistě není sporu, že publikum našich konkrétních klientů/uživatelů je vysoce relevantní, a lze tedy předpokládat ještě lepší cílení na konverze a ještě větší personifikaci reklamy. Navíc k těmto seznamům pak dokáže Google vytvářet i podobná publika uživatelů.
Bohužel Customer match se dostane do běžných účtů Adwords postupně až ke konci října. Budeme se tedy těšit :)
Máte vlastní aplikaci a málokdo o ní ví?
Druhou novinkou, která je už nyní dostupná i v běžných účtech jsou Univerzální kampaně pro propagaci aplikací.
Tyto kampaně umožní v jednom balení propagovat aplikace pro Android nejen v Google Play, ve vyhledávání, v obsahové síti Google, ale také na YouTube. Uvidíme, zda se časem dočkáme i možnosti prezentace pro aplikace iOs od Apple.
Jak vypadají tyto kampaně a pro koho jsou vhodné?
Na světě jsou miliony aplikací. Jak to udělat, aby mezi nimi vynikla zrovna ta vaše? Je potřeba podpořit její stahování a právě k tomu slouží i univerzální kampaně.
V univerzálních kampaních propagujících aplikace nenavrhujeme jednotlivé reklamy, ale namísto toho se použijí i informace z obchodu Google Play, ze kterých sestavíme z nich širokou škálu reklam pro různé formáty a sítě.
Kampaně vyzývající k instalaci mobilních aplikací jsou k dispozici ve Vyhledávací i v Obsahové síti, mohou se zobrazovat i v obchodě Google Play i na YouTube.
Novinkou pro marketéry je výrazně jiné nastavování kampaní, než byli zvyklí doposud. Pro klienty je pak důležitý platební model CPA (tedy platba za stažení), a také cílení na země a konkrétní jazyky, které zůstalo samozřejmě zachováno.
POZOR POZOR!
Protože nás kampaně baví a rádi testujeme novinky, máme pro Vás výhodnou nabídku. Do konce října můžete využít zaváděcí 50% slevu na nastavení kampaně pro prezentaci Vaší aplikace.
A pokud zatím aplikaci nemáte, nezoufejte... I tohle pro Vás dokážeme zařídit ;)
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...