Google nikdy nespí!

3 min čtení

A u AdWords to platí dvojnásob. 28.září - na konci měsíce nabitého novinkami, představil Google dvě další: Customer Match a Univerzální kampaně pro propagaci aplikací.


Vlastní databáze klientů se vyplatí...

Customer Match (možnost nahrát e-mailové adresy svých uživatelů, zákazníků) je velmi zajímavým rozšířením pro Adwords kampaně. Dotkne se jak reklamy ve vyhledávání, tak v YouTube i prozatím nepříliš prozkoumaného formátu v Gmail, o kterém jsme psali nedávno.

Jistě není sporu, že publikum našich konkrétních klientů/uživatelů je vysoce relevantní, a lze tedy předpokládat ještě lepší cílení na konverze a ještě větší personifikaci reklamy. Navíc k těmto seznamům pak dokáže Google vytvářet i podobná publika uživatelů.

Bohužel Customer match se dostane do běžných účtů Adwords postupně až ke konci října. Budeme se tedy těšit :)


Máte vlastní aplikaci a málokdo o ní ví?

Druhou novinkou, která je už nyní dostupná i v běžných účtech jsou Univerzální kampaně pro propagaci aplikací.

Tyto kampaně umožní v jednom balení propagovat aplikace pro Android nejen v Google Play, ve vyhledávání, v obsahové síti Google, ale také na YouTube. Uvidíme, zda se časem dočkáme i možnosti prezentace pro aplikace iOs od Apple.

Jak vypadají tyto kampaně a pro koho jsou vhodné?

Na světě jsou miliony aplikací. Jak to udělat, aby mezi nimi vynikla zrovna ta vaše? Je potřeba podpořit její stahování a právě k tomu slouží i univerzální kampaně.

V univerzálních kampaních propagujících aplikace nenavrhujeme jednotlivé reklamy, ale namísto toho se použijí i informace z obchodu Google Play, ze kterých sestavíme z nich širokou škálu reklam pro různé formáty a sítě.

Kampaně vyzývající k instalaci mobilních aplikací jsou k dispozici ve Vyhledávací i v Obsahové síti, mohou se zobrazovat i v obchodě Google Play i na YouTube.

Novinkou pro marketéry je výrazně jiné nastavování kampaní, než byli zvyklí doposud. Pro klienty je pak důležitý platební model CPA (tedy platba za stažení), a také cílení na země a konkrétní jazyky, které zůstalo samozřejmě zachováno.


POZOR POZOR!

Protože nás kampaně baví a rádi testujeme novinky, máme pro Vás výhodnou nabídku. Do konce října můžete využít zaváděcí 50% slevu na nastavení kampaně pro prezentaci Vaší aplikace.
 

A pokud zatím aplikaci nemáte, nezoufejte... I tohle pro Vás dokážeme zařídit ;)

 

Marketing
,
Zpět nahoru