Už sedmý a stále skvělý teambuilding
Pokud to funguje, neměň to – neznámý filozof
Pravidlo, které zcela vystihuje naše teambuildingy. A dalo by se dodat: „Jen to dělej čím dál lépe.“ Protože i to se nám daří a každá akce je lepší a lepší.
Zatímco v minulých letech jsme se v pátek dopoledne ještě věnovali práci a do aut nasedali až po obědě, tentokrát jsme začali pěkně zostra. Už před sedmou ráno tak vyráží karavana směrem na Beskydy s cílem zdolat Lysou horu.
Vrcholu jsme dosáhli přímo raketovým tempem a horskou túru všichni přežili, což (jak občas připomínají naši slovenští kolegové) není u Čechů vždy pravidlem.
(Tekutý) Chléb a hry
Stejně jako římští vládci věděli, jak si zajistit podporu lidu, i u nás se umí organizátoři trefit do černého. Jídla i pití bylo dostatek a o zábavu se opět postaraly FEO Games.
Kromě ověřených klasik jako pití piva brčkem, přehazky nebo pub kvízu nás čekala celá řada nových neokoukaných disciplín. Zahajovací disciplínou bylo už tradiční pití piva brčkem, přestože se nám v minulosti stalo, že to pro některé soutěžící bylo trochu i disciplínou konečnou.
Další prověřenou klasikou pátečního večera je už mnoho let Radkův guláš. Ten chutná každý rok lépe a lépe a je velká škoda, že teambuilding vždy děláme na špatně přístupných místech, kam michelinští hodnotitelé nedokáží trefit.
V sobotu nás čekalo hned 9 disciplín, takže se nebudeme věnovat úplně každé z nich. Tým 4 by mi však neodpustil, kdybych nepřipomněl, že vyhráli všechny zápasy přehazované bez ztráty setu.
Po sportu jsme byli hladoví a žížniví a tak přišlo vhod, že oběd v Beskydském pivovárku v sobě zahrnoval nejen skvělé jídlo, ale i pivní degustaci.
Po obědě zmizeli organizátoři v kuchyni a brzy bylo jasné proč. Vyšli s koktejly podivné zelené barvy a jasným zadáním. Ochutnejte a poznejte co nejvíce ingrediencí. Je velké štěstí, že teambuilding vždy děláme na špatně přístupných místech, kam michelinští hodnotitelé nedokáží trefit.
Ještě dlouho budeme všichni vzpomínat na vytahování kapesníků, které se v průběhu změnilo v nefalšovanou papírovou válku. Bavilo nás to tolik, že jsme zkousli i následné uklízení 3600 papírových kapesníků rozházených po místnosti.
Při napínavé únikovce dokázal uniknout pouze tým Akční potenciál, který vedl i před závěrečným pubkvízem. V něm se soutěží o největší porci bodů a tak je vždy o co hrát. Tentokrát však o zlatu nerozhodl, Akční potenciál svůj náskok ještě zvýšil a letošní FEO games jasně vyhrál.
Konečné pořadí:
1. Akční potenciál – 131 bodů
2. Hizageri – 90 bodů
3. FFP4 – 85 bodů
4. Tým 4 – 83 bodů
Akce by určitě nebyla tak povedená (a nejspíše by nebyla vůbec), bez lidí v pozadí, kteří celý teambuilding zařídili a vymysleli program. Takže děkujeme, Martine, Táňo, Pavle, Lukáši a další.
Už teď se těšíme na další rok.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...