Produktový remarketing na Facebooku. Jak na něj?

2 min čtení

Spousta uživatelů na internetu dlouho váhá před online nákupem a brouzdá napříč několika e-shopy. Jak zařídit, aby se ve finále vrátili právě na ten váš a kýžený zisk zaručili vaší firmě? Zkuste to s efektivním produktovým remarketingem na Facebooku, jeho nastavení je jednodušší, než se na první pohled zdá. 

Jeho princip je prostý – potenciální zákazník se ve vašem e-shopu zaměří například na nákup nových slunečních brýlí. Váhá, rozmýšlí se a usoudí, že ještě počká. Za pár dnů na nákup zapomene, vy přijdete o nového zákazníka i zisk a to je chyba! Proto je možné využít produktový remarketing, který zákazníkovi na jeho profilu na Facebooku vhodnou reklamou připomene, že se na určité sluneční brýle ve vašem e-shopu díval a že mu je stále nabízíte za atraktivní cenu.

Máte-li totiž nastavený produktový remarketing na Facebooku a efektivně jej provázaný se svým e-shopem, zákazník se při návštěvě vašich webových stránek (a neuskutečnění nákupu) zapíše do remarketingového seznamu. Pak už jen stačí, aby navštívil Facebook a tam pro něj bude připravena přesně cílená reklama s jeho prohlíženým produktem.

Dynamický remarketing se dá nastavit jednoduše kupříkladu se systémem Perfect Audience. Ten nabízí jednoduchou aplikaci i nastavení kampaně a optimální poměr ceny a funkčnosti celého systému. Pokud chcete hodit starosti s nastavením produktového remarketingu za hlavu a jen se těšit z nových zákazníků, obraťte se na nás a my se o kompletní správu remarketingových kampaní postaráme.


Marketing
,
Zpět nahoru