Novinky a dojmy z Sklik Expert Forum 2022
S offline akcemi se roztrhl pytel a my si fyzická setkání po nucené pauze opět užíváme. Tentokrát jsme zavítali na 6. ročník Expert Forum Sklik 2022, který se konal 9.6. 2022 v Multifunkčním sále DOX+ v pražských Holešovicích. Čekal nás nabitý program, který byl rozdělen do dvou části.
V první části Zuzana Neubauerová probírala téma partnerské obsahové sítě a jak díky ní oslovit uživatele mimo ČR.
Praktičtější pro nás byla prezentace o Brand safety s Romanem Doležalem. Co dělat, když se reklamy zobrazují na stránkách s nevhodnou tematikou, na kterých vidět být nechcete? Roman ukázal způsoby, jak vyloučit tyto stránky pomocí klíčových slov nebo umístění.
Následovaly dvě „insiderské přednášky“ Pod kapotou domovské stránky Seznamu od Marka Vacka, který ukázal, jak vypadá celá struktura domovské stránky Seznamu.
A druhá – už hodně technická, Co učíme umělou inteligenci Skliku od Jakuba Drdáka, kde popsal jak funguje umělá inteligence a strojové učení na Seznam.cz. Otevřel také dlouho očekávanou informaci s automatizovanou reklamou na Skliku s nastavením cíle CPA/PNO, na kterém se v tuto chvíli ještě pracuje.
Více nás zajímala a bavila druhá část s Janem Koutným a Jakubem Novotným, kteří nám představili cookieless dobu a jak se s ní snaží Seznam pracovat. Ukázali nám vychytávky v podobě JOK (jednoduché obsahové kampaně) a také novinku z továrny RTB od Ondřeje Kacbala s českým názvem “Plochoscore”, který má za úkol jednoduchou matematikou vyhodnotit, jak si vede obsahová kampaň v RTB reklamě.
Na závěr si pro nás připravil manažer Skliku, David Velechovský, plánované novinky v rámci Skliku.
- Import kampaní z Google Ads
- Historie úprav
- Sjednocení produktové inzerce
Tak se máme na co těšit.
Skliku zdar, třeba na příštím ročníku Expert fóra.
Hledáte pomoc pro kampaně v skliku? Ozvěte se nám.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...