Navštívili jsme 8. ročník Shopcampu
V minulém týdnu se konal už 8. ročník e-commerce konference Shopcamp. My jsme na něm samozřejmě nemohli chybět.
Zajímavých přednášek a workshopů bylo tolik, že by to asi nikoho nebavilo všechno číst (a mě psát), takže za všechny vypíchneme tři nejzajímavější.
Nějaký čas jsme strávili v přednáškovém sálu Heureka, kde nás zaujala přednáška Honzy Mayera Jak vydělat s Heurekou. Popsal nám, jak v rámci CSS programu ušetřit 20 % ceny prokliku a také představil propojení Heureky s logistickou službou Balíkobot.
Ve druhém sále nás zaujaly dvě přednášky, které se věnovaly chování zákazníků na webu. Tematicky řešily stejnou věc – obavy zákazníků a jak je rozptýlit. Když se to obchodníkovi podaří, má jistotu zvýšení konverzního poměru.
Marek Husák se k tomuto cíli vydal s pomocí copywritingu. Přednáška se jmenovala jednoduše Jak zvýšit počet objednávek pomocí copywritingu? Oceňujeme, že se nechodilo kolem horké kaše a přednáška byla prošpikovaná reálnými příklady dobrých a hlavně špatných textů. Převážně šlo o texty v detailech produktu, které se někdy na e-shopech zanedbávají, protože produktů bývá hodně a času a energie ke kvalitní textaci je málo.
Koho by zajímaly tipy na zpracování popisků produktu, sami jsme tohle téma zpracovali na našem blogu.
Zlatým hřebem konference byla za nás prezentace Honzy Kvasničky a jeho představení frameworku VCP (framework Value Proposition Canvas).
Co se za složitým názvem skrývá? Souhrnně lze říci, že framework slouží ke správnému odhalení potřeb, obav a tužeb vašich cílových skupin. Díky němu budete mnohem lépe vědět, na jaká témata se v rámci marketingu, obsahu ale celkově byznysu zaměřit a jak se svými zákazníky komunikovat.
Koho zajímá víc, určitě doporučujeme se k obsahu této přednášky dostat. Stojí za to.
Naše know-how může pracovat i pro Vás.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...