Jaký byl Reshoper 2022?
Na akci Reshoper 2022 nechyběl nikdo, koho zajímá, jaké trendy a nástroje hýbou a budou hýbat e-commerce světem. Tedy ani my. Akce zahrnovala veletrh, konferenci a konzultaci zdarma pro e-commerce komunitu, což z ní tvořilo jednu z největších offline akcí v tomto roce.
Vedle Shoptetu, který akci pořádal, se na něm ukázala všechna klíčová jména české e-commerce. Za všechny třeba Zásilkovna nebo Heureka Group.
Celou akci doprovázel nabitý Partnerský program přednášek zdarma v rámci základní vstupenky, tak i placené unikátní přednášky v rámci Konference.
Konference Reshoper 2022
Letošní ročník konference zvolil téma “na jistotu”. JAK S E-SHOPEM USPĚT V TVRDÉ KONKURENCI totiž řeší úplně každý.
Zahájení konference měl na starost Ondřej Ilinčev, který se zabýval přehledem manipulativní techniky včetně efektivity a ukázal, jak přesvědčit návštěvníky webu, aby dělali co chcete bez použití tzv. dark patterns.
Sotva jsme se vzpamatovali z fenomenální prezentace, na pódiu Ondřeje vystřídal Richard Mareček (zakladatel známého brandu Dedoles), který nám ukázal, jak prorazit a z malého webu - který prodával batikovaná trička - udělat velký evropský brand.
Užívali jsme si i čas mezi přednáškami, protože delikátní chlebíčky, dezerty a lahodná káva od Laura coffee byly minimálně stejně dobré jako prezentace.
Po skvělém občerstvení se nám představili speakeři jako Honza Bartoš, Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička, nebo Juraj Pobjecký, který se věnoval Brand kampani značky Isadore, která obletěla svět. (Možná si cyklisté pamatují na reklamu, která reálně zobrazuje “život cyklisty”).
Nesmím zapomenout ani na specialistu na Facebook reklamu Honzu Bartoše, který se svou přednáškou zodpověděl otázku, zda má stále Facebook reklama smysl v konkurenčním boji a jak ji správně dělat.
Celou konferenci zakončila večeře a stand-up comedy show, které se zhostili komici Lucie Macháčková, Kateřina Hašková a Jiří Charvát, kteří mají zkušenosti ze světa marketingu a podnikání.
Závěrem nechyběl ani “večerní networking”, který se konal ve známém pražském Grow baru.
Veletrh Reshoper 2022
Druhá část Reshoperu měla za cíl propojit majitele e-shopů s provozovateli e-commerce služeb a nástrojů.
Jedním z nástrojů bylo i DISIVO, které pomáhá e-shopům nastavit efektivní cenotvorbu, mění strategii a analyzuje v příjemném uživatelském prostředí.
Součástí veletrhu byl i Partnerský program, kde se objevily zajímavé přednášky “Jak na logistiku, abyste v ní získali konkurenční výhodu” od Marka Kováře, CLO Skladon nebo “Jak úspěšně prodávat na online tržištích. Tipy a triky na příkladu Kaufland global marketplace” od Miroslavy Birešové, Sales Manager Kaufland Global Marketplace.
Německá internetová stránka Kaufland.de je jedním z nejrychleji rostoucích online platforem se dvěma cílovými skupinami, a to s prodejci a zákazníky. Aktuálně je Marketplace dostupný pouze pro německý trh, ale na začátku roku 2023 bude dostupný i pro Česko a Slovensko.
V druhé polovině představil Radek Klouda, CEO BaseLinker ČR & SR přednášku na téma “Jak může e-shop znásobit online prodej a přitom ušetřit náklady a čas? Snadno a rychle! Nevěříte?”
BaseLinker je jedna z největších e-commerce platforem s více než 400 integracemi. Na český a slovenský trh vstoupila teprve před 2 měsíci. Pomáhá expandovat a šetřit náklady bez nutnosti vlastnit internetový obchod. Nabízí obousměrné propojení s e-shop řešením, správce objednávek na jednom místě, rychlé vystavení produktů, automatické propojení skladů a mnoho dalšího.
Velice zajímavá byla i případová studie na značku Zembag. Po napojení na službu BaseLinker dokázal vyprodat sklad za 3 týdny, což je sen každého provozovatele e-shopu.
Zájemci našli na Reshoperu i užitečnou Poradenskou zónu. V rámci veletrhu jste si mohli promluvit se špičkovým odborníkem jako je Honza Kvasnička - UX Designér, Petra Větrovská - zvýšení výkonu PPC kampaní, Petr Handlíř - specialista na Facebook marketing atd. Poradci byli po celou dobu k dispozici zdarma a to nám přijde jako skvělý nápad, jak zájemcům zpřístupnit rady od špiček českého online marketingu.
Naše know-how může pracovat i pro váš e-shop.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...