Inzerujte efektivně s Google Nákupy
Funkce Google Nákupy je ve světě českého internetu již zaběhnutým pojmem, avšak běžný uživatel zřejmě nezaregistroval jeho inovaci a přechod na komerční model napojený na AdWords.
Dřív měli obchodníci možnost vkládat informace o svých produktech bezplatně, nyní se jedná o vkládání standardního reklamního formátu. Umístění takového produktu je směřováno na obvyklé komerční plochy na stránce vyhledávání Google a mění se podle relevance a ceny za proklik. Tendence Googlu je jasná, cílem je stát se nejvýznamnějším hráčem nejen na poli vyhledávání informací, ale i mezi srovnávači zboží a převálcovat tak ty tuzemské – Heureka.cz a Zboží.cz.
A vlastně, proč ne? Aktualizace Google Nákupů sebou přináší samá pozitiva, obchodníkům se například výrazně zvyšuje míra prokliku při využívání této komerční verze oproti dřívější neplacené a umožňuje jim tak rychlejší spojení s potenciálními zákazníky.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...