Google recenze – nové rozšíření Google AdWords reklam
Google v tichosti spustil nové rozšíření PPC kampaní AdWords.
Jedná se o zobrazování recenzí a hodnocení vašich služeb „třetí“ stranou. Taková recenze se objevuje v řádku pod textem reklamy. Google uvádí, že se jedná o skvělý způsob jak v potenciálním zákazníkovi vzbudíte důvěru ve vaše služby či produkty, a tím by se měla zvýšit i konverze.
Můžete použít přesnou citaci nebo parafrázi, podmínkou však je, že uvedete původní zdroj včetně odkazu.
Zde je příklad reklamy s recenzí v podobě přesné citace:
Zde je příklad reklamy s recenzí v podobě parafráze:
Dalším příjemným je informace, že pokud klient klikne na recenzi (která by měla být umístěna na cizím webu) – za tento klik neplatíte. Platíte jako vždy pouze za kliknutí na reklamu a návštěvu vašeho webu.
Možný důvod proč takovou „vychytávku“ Google v České republice spustil bez upozornění je aktuálně podporovaný pouze anglický jazyk. Pokud máte spokojenou anglicky mluvící klientelu, která o Vás například napsala referenci na svůj web, určitě bude stát za to vyzkoušet tuto novinku.
Všichni ostatní si musí počkat až Google spustí podporu i dalších jazyků.
Pokud se chcete o tomto tématu dozvědět více, zde je celá informace od Google.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...