Google recenze – nové rozšíření Google AdWords reklam
Google v tichosti spustil nové rozšíření PPC kampaní AdWords.
Jedná se o zobrazování recenzí a hodnocení vašich služeb „třetí“ stranou. Taková recenze se objevuje v řádku pod textem reklamy. Google uvádí, že se jedná o skvělý způsob jak v potenciálním zákazníkovi vzbudíte důvěru ve vaše služby či produkty, a tím by se měla zvýšit i konverze.
Můžete použít přesnou citaci nebo parafrázi, podmínkou však je, že uvedete původní zdroj včetně odkazu.
Zde je příklad reklamy s recenzí v podobě přesné citace:
Zde je příklad reklamy s recenzí v podobě parafráze:
Dalším příjemným je informace, že pokud klient klikne na recenzi (která by měla být umístěna na cizím webu) – za tento klik neplatíte. Platíte jako vždy pouze za kliknutí na reklamu a návštěvu vašeho webu.
Možný důvod proč takovou „vychytávku“ Google v České republice spustil bez upozornění je aktuálně podporovaný pouze anglický jazyk. Pokud máte spokojenou anglicky mluvící klientelu, která o Vás například napsala referenci na svůj web, určitě bude stát za to vyzkoušet tuto novinku.
Všichni ostatní si musí počkat až Google spustí podporu i dalších jazyků.
Pokud se chcete o tomto tématu dozvědět více, zde je celá informace od Google.
Podíváme se pod pokličku kampaním, které vám již běží díky PPC auditu. Vytvoříme doporučení, které posune váš výkonnostní marketing na nový level.
Zvyšte důvěryhodnost svých reklam a maximalizujte konverze s profesionálními PPC kampaněmi.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...