Fasetové vyhledávání pro lepší orientaci v eshopu
Provozovatel každého eshopu má jedno hlavní přání – udělat z pouhého návštěvníka svého eshopu i spokojeného zákazníka, který generuje zisk a nejlépe se ještě někdy vrátí. Jedním z důležitých rozhodovacích faktorů o nákupu je u zákazníka i jednoduchá a přehledná struktura eshopu s dostatkem potřebných informací. Taková, u které se během pár okamžiků dozví, jestli jeho konkrétní vybrané zboží je dostupné, v jakém objemu a na kterých odběrných místech.
Tohle se na weby snažíme implementovat díky tzv. systému fasetového vyhledávání. Dokáže přesně filtrovat aktuální dostupnost zboží v závislosti na zvolených filtračních parametrech v eshopu. Změnou filtračních parametrů se mění i vygenerovaný počet dostupných produktů a systém nabízí přesný výběr produktů s co nejkonkrétnější specifikací. A to bez "znovunačítání" stránky. Poskytne tak zákazníkovi detailní informace o jejich dostupnosti - a to okamžitě.
Fasetové vyhledávání nás ve Foreveryone hodně baví, tak se podívejte, jak jsme ho implementovali do eshopu www.axa-pneu.cz!
Na tomto náhledu můžete vidět, že v rozměru 195/65 R15 - při výběru Letních pneumatik Continental - je 10 z nabízených produktů skladem, a 7 je možné si osobně vyzvednout na pobočce v Praze. Současně je zde vidět, že když byste chtěli vybírat i ze zimních dezénů, tak se do výpisu produktů přidá dalších 5 kousků. A pokud byste třeba chtěli přidat na výběr i produkty značky Bridgestone, tak se Vám jich přidá dalších 11.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...