Facebook vylepšuje Lead Ads
Podzimní reklamní novince Lead Ads (Reklamy pro potenciální zákazníky), jejichž cílem je snadné a rychlé generování leadů (kontaktů), se podle Facebooku daří velice dobře, a tak si zasloužila ani ne půl roku po uvedení nová vylepšení.
Reklamní formát Lead Ads (Reklamy pro potenciální zákazníky) značně zjednodušuje mobilní proces registrace a tím je vhodný především všem těm, kteří chtějí povzbudit lidi, aby se přihlásili k jejich odběru novinek, newsletterů, událostí nebo chtějí povzbudit všechny ty, kteří mají zájem o více informací o jejich produktech nebo službách. Více se můžete dočíst v našem článku „Facebook má nový reklamní formát – Lead Ads“.
Velký úspěch v celkem krátké době dokumentuje Facebook na příkladu Mazdy. Ta získala po spuštění Lead Ads na Facebooku ve srovnání s běžnými reklamami odkazující na jejich web pětkrát více leadů. Přitom náklady na jeden lead klesly o 85 %. Facebook na svém blogu uvádí i příklad firmy Secret Escapes, která začala využívat Lead Ads, aby usnadnila lidem registraci do jejich emailových seznamů přímo z Facebooku. Jejich náklady na jeden lead byly o 52 % efektivnější než z jiných reklam na Facebooku.
Lead Ads je i na desktopu
Konkrétně se reklamní formát Lead Ads dočkal tří novinek. Tou nejzajímavější je určitě ta, že Lead Ads už není dostupný jen na mobilu, ale teď bude dostupný i na desktopu. Tímto krokem se inzerentům otevřela možnost zasáhnout své cílové publikum na jakémkoliv přístroji.
Karuselový formát
Čím víc potřebných informací budou lidé mít, tím větší je pravděpodobnost, že se zaregistrují. A právě další dvě novinky směřují k tomu, aby lidé před registrací mohli dostat ty nejrelevantnější informace.
K dosáhnutí získání kvalitnějších leadů se Facebook rozhodl zavést do Lead Ads velice populární karuselový formát. Díky tomu se může v reklamě zobrazit 3 až 5 obrázků s nadpisy a tím se inzerentům zvyšuje šance sdělit o sobě více informací a seznámit uživatele s benefity.
Kontextová karta
Posledním vylepšením je kontextová karta ve formátu pop-up, která vyskočí po kliknutí na reklamu a zobrazí stránku, která uživatelům sdělí více podrobností o konkrétních službách nebo nabídce předtím, než přejdou k formuláři. Takže pokud například nějaký inzerent vyzve k odběru newsletterů, na kontextové kartě může vysvětlit, jaký obsah uživatelům nabídne a na co se mohou těšit. Kontextová karta pomůže inzerentům zajistit si velmi kvalitní kontakty od odběratelů, kteří mají o váš obsah či službu skutečný zájem.
Nové doplňky Lead Ads budou postupně k dispozici v Power Editoru.
Zdroj: Facebook, Newsfeed.cz
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...