Facebook Canvas - ultimátní zbraň pro zvýšení dosahu už i v organice

2 min čtení
Alexandra Štellmachová
Alexandra Štellmachová

Nový formát příspěvků, který Facebook vypustil už v únoru, je teď dostupný všem. A co je ještě lepší - kromě placené reklamy ho můžeme využít i jako organický příspěvek. 

Jaké vám přinese výhody?

  • načítá se 10x rychleji než běžný mobilní web
  • kombinuje všechny prvky, které uživatelé milují - od obrázků a videí až po call to action tlačítka
  • nabízí podnikatelům možnost zaujmout své zákazníky
  • otevírá možnosti pro kreativitu

Canvas dokáže vyprávět příběh - váš, produktu nebo značky. Tento typ příspěvku za vás jednoduše a zajímavě řekne zákazníkům, v čem je váš business výjimečný. A zároveň ho prodá. To vše v jednom kroku. Spojuje totiž formáty, které jsou už dávno mezi uživateli oblíbené a tvoří většinu digitálního obsahu. V jednom příspěvku tak můžete použít fotografie v kombinaci s produktovým videem, z kterého jste tak šťastní. Přidáte k tomu chytlavý text a výzvu k akci - voilá - dějí se zázraky. Váš engagement se zvyšuje a tržby rostou.

Je speciálně navržen pro mobily. Funguje 10x rychleji než načítání mobilního webu. Vaše značka tak vynikne přesně tam, kde jsou uživatelé nejčastěji - na mobilech. Od tohoto měsíce ho už můžeme využívat také pro vaše kampaně. Vytvoříme pro vás přesně cílené reklamní či organické příspěvky, které se zobrazí uživatelům přímo v newsfeedu.

Jak Canvas funguje, si můžete prohlédnout na stránce https://canvas.facebook.com/ .

Zdroj: Facebook, Newsfeed.cz

Zpět nahoru
Alexandra Štellmachová