Facebook Canvas - ultimátní zbraň pro zvýšení dosahu už i v organice
Nový formát příspěvků, který Facebook vypustil už v únoru, je teď dostupný všem. A co je ještě lepší - kromě placené reklamy ho můžeme využít i jako organický příspěvek.
Jaké vám přinese výhody?
- načítá se 10x rychleji než běžný mobilní web
- kombinuje všechny prvky, které uživatelé milují - od obrázků a videí až po call to action tlačítka
- nabízí podnikatelům možnost zaujmout své zákazníky
- otevírá možnosti pro kreativitu
Canvas dokáže vyprávět příběh - váš, produktu nebo značky. Tento typ příspěvku za vás jednoduše a zajímavě řekne zákazníkům, v čem je váš business výjimečný. A zároveň ho prodá. To vše v jednom kroku. Spojuje totiž formáty, které jsou už dávno mezi uživateli oblíbené a tvoří většinu digitálního obsahu. V jednom příspěvku tak můžete použít fotografie v kombinaci s produktovým videem, z kterého jste tak šťastní. Přidáte k tomu chytlavý text a výzvu k akci - voilá - dějí se zázraky. Váš engagement se zvyšuje a tržby rostou.
Je speciálně navržen pro mobily. Funguje 10x rychleji než načítání mobilního webu. Vaše značka tak vynikne přesně tam, kde jsou uživatelé nejčastěji - na mobilech. Od tohoto měsíce ho už můžeme využívat také pro vaše kampaně. Vytvoříme pro vás přesně cílené reklamní či organické příspěvky, které se zobrazí uživatelům přímo v newsfeedu.
Jak Canvas funguje, si můžete prohlédnout na stránce https://canvas.facebook.com/ .
Zdroj: Facebook, Newsfeed.cz
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...