Co jsme si odnesli z Mergadofestu 2017
Mergado většina z nás, co se v online marketingu pohybujeme, zná. Používáme jejich aplikace a známe i spoustu lidí, kteří stojí za ním. Když nám na konci léta Michal Janík u kávy zmínil, že novinek v Mergadu přibývá tolik, že se k jejich prezentaci rozhodli udělat celodenní akci, tak jsme neváhali a s radostí se zúčastili.
A jaké to bylo? Řečí čísel - více než 80 účastníku, program od 9:30 a konec oficiální části po 17 hodině. 9 speakrů z Mergada, Reglenda, Marketing Heroes, Zboží.cz a Notina. K tomu 4 stage včetně klubu Mersey, kde bylo oficiální zahájení. To si vzal na starost samozřejmě Michal Janík a svým netradičním seznamovacím způsobem plným skandinávských Yakkobsennů a akcí začal.
Pro někoho, kdo ještě nepracoval s Bidding Foxem, byla určitě přínosná hned jedna z prvních přednášek o automatickém biddingu. Dozvěděli jsme se něco o historii, která provázela vznik a počáteční fungování aplikace. Že tento nástroj velice usnadní práci s Heurékou, to je bez debat. Pro správné fungování je ale třeba prvně promyslet strategii a stanovit správné cíle, kterých chcete dosáhnout. My jsme si tohle zjištění už dřívě ověřili v praxi, když jsme nastavovali automatický bidding pro jednoho z klientů.
Naše poznatky a zkušenosti s Bidding Foxem od Mergada jsme shrnuli zde.
Další přednáška byla o nových aplikacích, které vymyslely chytré hlavy v Mergadu. Jedná se konkrétně o aplikace Sklik GA Importer, URL Checker a Seznam Index Checker.
Díky aplikaci Sklik GA Importer lze snadno přenášet inzertní náklady z Skliku do Google Analytics. Tohle se hodí, když chcete vidět na jednom místě zároveň náklady a tržby z Skliku.
URL Checker je zajímavý nástroj, který se hodí pro kontrolu všech adres ve feedu. Může tak například odhalit, zda neprobíhá přesměrování, které může mít vliv na ztrátu informace, z jakého kanálu uživatel přišel. Tento nástroj také umí najít stránky s chybou 404 nebo vám dá zpětnou vazbu o tom, jak rychle odpovídá váš e-shop na prokliky zákazníků.
Aplikace Seznam Index Checker kontroluje, zda jsou url adresy ve feedu správně zaindexované. Neindexované URL ve feedu následně odešle k indexaci, aby tím zvýšil indexaci webu. Díky tomu se pak zvýší šance na vyhledání stránek webu.
Akce to byla určitě povedená a je dobře, že se Mergado do podobné aktivity pustilo. Jsme moc rádi že jsme se mohli zúčastnit a doufám, že Mergado podobnou akci zase zopakuje :)
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...