Click2Call je nyní i v inzerci Skliku na mobilních telefonech
Seznam.cz oznámil, že je nyní možné zobrazovat v inzerátech na mobilních telefonech tlačítko pro přímé volání. Cílem je usnadnit komunikaci se zákazníkem a zvýšit účinnost reklam. Tato funkce s tlačítkem Click2Call je dobře známá ze systému Google AdWords, kde je už delší dobu k dispozici.
Přidání tlačítka pro přímé volání v inzerátech seznamovského reklamního systému Sklik by mělo usnadnit komunikaci mezi inzerenty a jejich zákazníky v mobilních telefonech. Pokud se inzerent rozhodne tuto novou funkci využít, zobrazí se v jeho inzerátech tlačítko pro volání (Click2Call). Kliknutím na něj se pak automaticky vytočí zadané telefonní číslo, které je přiřazeno kampani daného inzerátu. Zákazník se tak může s inzerentem snadno spojit bez toho, aby musel hledat telefonický kontakt na webových stránkách.
Kliknutí na tlačítko přímého volání se zpoplatňuje a započítává do statistik stejně, jako standardní kliknutí na inzerát. Řídí se tedy nastavenou cenou za proklik (CPC). Prokliky se ale zatím nebudou měřit jako konverze. Nová funkce je dostupná pouze ve vyhledávací síti. Zatím také neexistuje možnost nastavit časové rozmezí pro zobrazování čísla.
Možnost přímého volání z inzerátů nejen usnadňuje komunikaci inzerenta se zákazníkem, ale také zvyšuje proklikovost inzerátů, a to podle Seznamu až o 10 %. Nová funkce by tak mohla vést ke zvýšení účinnosti mobilních reklam.
Zdroj: Sklik.cz
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...