Březnové novinky na Heurece
Březen je na Heurece ve znamení novinek. Očekávané bylo hlavně vyhlášení vítězů soutěží “Shop roku 2017” a rovněž “Produkt roku 2017”. Ale to není vše, Heureka také změnila grafiku detailu obchodu a umožnila obchodům možnost zrušit si zasílání Sortiment Reportu. Pojďme se na všechny změny podívat blíže.
Shop Roku 2017
Shop roku 2017 byl už devátým ročníkem této soutěže. Výsledky v některých kategoriích přinesly překvapení, u jiných zůstávají vítězové stejní jako v minulých letech. Nás pochopitelně těší zejména výsledky našich klientů, ať už jsme se o ně úspěšně přičinili díky e-shopu nebo marketingem. Zde jsou jejich výsledky:
- Cena Heureky
3. místo Hračkářství Tyniko, www.tyniko.cz
- Cena kvality: Moto
1. místo Brumla.com, www.brumla.com
- Cena kvality: Ruční práce a tvoření
3. místo Korálek obchod, www.koralek-obchod.cz
Vítěze na prvních třech místech bude kontaktovat přímo Heureka, která obchodům pošle odznáček Shop Roku 2017, se kterým může pracovat na sociálních sítích, v displayové reklamě a bude rovněž umístěn v profilu obchodu na Heurece. To vše pomůže dalšímu zviditelnění pro zákazníky. Všem výhercům gratulujeme!
Produkt roku 2017
Kromě soutěže Shop roku vyhlašuje Heureka pravidelně vítěze i v další anketě - Produkt roku. Letos už posedmé. Vítězné produkty v celkem 300 kategoriích naleznete na stránce produktroku.cz (výsledky ankety pro Slovensko pak objevíte na produktroku.sk). Samotné poplácání po ramenou a dobrý pocit z vítězství však nestačí. Důležité je vědět, jak s vítěznými produkty pracovat. Stáhněte si odznáčky Produkt roku a pochlubte se jimi na detailu daného produktu, ať už v textově podobě, fotogalerii nebo ve štítku. Skvělým tipem je využití nástroje Feed Image Editor v rozšířené verzi za 1 286 Kč od Mergada. S jeho pomocí můžete přidat odznáčky k vítězným produktům i na Facebooku, díky čemuž zvýšíte jejich CTR. Použít jej můžete v příspěvku, v běžné reklamě nebo v remarketingu.
Nová grafika detailu obchodu
Třetí novinkou je nová grafika detailu obchodu. Největší důraz je už na první pohled kladen na hodnocení e-shopu. Bude z toho těžit jak zákazník, tak i samotný e-shop, pokud se dostatečně věnuje péči o zákazníka a komunikaci s ním. Zákazník uvidí detailní informace o e-shopu, jeho historii, výdejních místech, hodnocení (které si může nově filtrovat podle ověřeno, negativní, pozitivní a všechny) a reakcí obchodu na zákaznické recenze. Naše doporučení je, věnujte jako e-shop daleko větší pozornost této stránce a komunikujte se zákazníky.
Možnost zrušit si zasílání Sortiment reportu
Poslední novinka od Heureky potěší zejména samotné e-shopaře. Pravidelně téměř každý den dostáváte do e-mailu tzv. Sortiment Reporty? Na jednu stranu informují o změnách a stavu vašich výrobků na Heurece. Na druhou stranu se jedná o soubory velikosti v řádech megabajtů, které pravidelně zanášejí e-mailovou schránku. Nově máte v administraci možnost tyto e-maily zakázat. Stačí jednoduše odškrtnnout “Potvrzení e-mailem”. Když fajfka zmizí, přestanete e-maily dostávat. A nemusíte mít strach, že o soubory přijdete. Ty zůstanou nahrány ve vaší administraci Heureky, kde se na ně můžete kdykoli podívat a stáhnout si je.
Heureka je náš denní chleba. Rádi vám s ní pomůžeme.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...