Sklik přišel s novým typem obsahové reklamy

Publikováno

Včera se nám rozšířila v síti Skliku nabídka propagace o nový typ reklamy. Konkrétně jde o „Dynamický banner“. Jde o typ reklamy podobný dobře známému „Dynamickému retargetingu“, který zobrazuje produkty, které si návštěvníci eshopů prohlíželi. Také Dynamický banner bude využívat produktový feed ze Zbozi.cz a může být cílen na návštěvníky webu.

Oproti Dynamickému retargetingu je tu několik zajímavých rozdílů. Zaprvé nemusíte cílit pouze na návštěvníky webu, ale i na nové potenciální zákazníky. Například pomocí cílení na zákazníky, kteří mají zájem o vaše zboží. Cílení si můžete sami svobodně definovat. Můžete si také pro propagaci vybrat pouze určitou skupinu produktů. U těchto produktů lze přidávat do bannerů informace o slevě nebo třeba reklamní popisek. Také lze ovlivnit grafickou podobu těchto bannerů.

Už se těšíme, až budeme moct tento nový typ reklamy vyzkoušet. Myslíme si, že to může být další skvělá možnost, jak získat našim klientům nové zákazníky.

Dynamický banner je jen poslední novinka. V malíku máme spoustu dalších služeb, které umí pořádně rozhýbat byznys. Rádi pomůžeme i s tím vaším.

autor
PPC specialista

Získávejte důležité informace včas

Jednou za pár týdnů Vám pošleme přehled událostí z digitálního světa. Odhlásit se můžete kdykoli.