DPD Parcel Shop láká zákazníky na spoustu odběrných míst
Aktuálním trendem mezi zákazníky při výběru dopravy zboží v e-shopech je osobní odběr. Důvodů je více: okamžitá vizuální kontrola stavu zboží, nižší cena za dopravu a hlavně možnost bezodkladné reklamace či připomínkování zboží. Co ale dělat, když má váš e-shop jen jedno odběrné místo, navíc špatně dostupné?
Skvělou volbou je využití systému DPD ParcelShop, který nabízí zákazníkům možnost vyzvednout své zboží na více než osmdesáti odběrných místech. Provozovatelům e-shopů tak stoupá procento nových zákazníků, kteří preferují osobní odběr zboží a vítají, když jej daný e-shop nabízí v tak široké síti odběrných míst.
My ve Foreveryone jsme v letošním roce implementovali systém DPD ParcelShop do objednávkového procesu jednomu z našich významných klientů. Ten následně zaznamenal podíl 10% ze všech objednávek, kdy dali zákazníci přednost osobnímu vyzvednutí zboží na odběrných místech. Tento unikátní systém tak nabízí zákazníkům jedinečnou možnost vyzvednutí zásilky přesně tam, kde jim to vyhovuje.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...