DPD Parcel Shop láká zákazníky na spoustu odběrných míst

2 min čtení

Aktuálním trendem mezi zákazníky při výběru dopravy zboží v e-shopech je osobní odběr. Důvodů je více: okamžitá vizuální kontrola stavu zboží, nižší cena za dopravu a hlavně možnost bezodkladné reklamace či připomínkování zboží. Co ale dělat, když má váš e-shop jen jedno odběrné místo, navíc špatně dostupné?

Skvělou volbou je využití systému DPD ParcelShop, který nabízí zákazníkům možnost vyzvednout své zboží na více než osmdesáti odběrných místech. Provozovatelům e-shopů tak stoupá procento nových zákazníků, kteří preferují osobní odběr zboží a vítají, když jej daný e-shop nabízí v tak široké síti odběrných míst.

My ve Foreveryone jsme v letošním roce implementovali systém DPD ParcelShop do objednávkového procesu jednomu z našich významných klientů. Ten následně zaznamenal podíl 10% ze všech objednávek, kdy dali zákazníci přednost osobnímu vyzvednutí zboží na odběrných místech. Tento unikátní systém tak nabízí zákazníkům jedinečnou možnost vyzvednutí zásilky přesně tam, kde jim to vyhovuje. 


 

 

 

 

Zpět nahoru