Search reklama na Google Play
Po měsících zkoušení začal Google od 29. července nasazovat Search reklamu do vyhledávání na Google Play. Tuto reklamu budou moci využít všichni ti, kteří využívají v AdWords kampaně vyzývající k instalaci aplikací.
Reklamy ve vyhledávání na Google Play by mohly poskytnout spotřebitelům nové způsoby, jak objevovat aplikace, které by jinak mohly přehlédnout a vývojářům pomoci zvýšit povědomí o jejich aplikacích.
Tuto novinku si v minulých měsících již mohl vyzkoušet limitovaný počet uživatelů, kterým se zobrazovala reklama ve vyhledávání Google Play od pilotní skupiny inzerentů. Některé společnosti jako např. Booking.com a Nordeus v současnosti už do svých propagačních strategií na podporu svých aplikací zahrnuli i zobrazování svých reklam v Obchodě Play.
Vylepšené měření konverzí u aplikací pro Android
V rámci rozšiřování možností pro vývojáře, jak propagovat své aplikace, Google také vylepšil měření konverzí u aplikací pro Android. Konkrétně jde o funkci „Android first app opens“ v AdWords, která měří, když zákazníci poprvé otevřou aplikaci, poté co klikli na reklamu a aplikaci si nainstalovali. Kromě možnosti sledovat konverze napříč různými kanály (search reklama, displejová reklama, YouTube) umožňuje vylepšené měření konverzí také lépe porovnat objem konverzí , které jsou vidět v AdWords, s daty měřících systémů třetích stran.
Zdroj: Inside AdWords
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...