Online marketing ale u nás není jen o podněcování lidí k nákupu a správném cílení.
Kampaně přizpůsobujeme kapacitě skladů, hlídáme přiřazování EAN kódů k produktům,
komunikační strategie navrhujeme podle různé výše marží nebo vyhodnocujeme konkurenceschopnost
značky při analýzách sortimentu. Je toho ale ještě mnohem více
Protože držíme stanovené PNO i meziroční růst, dostali jsme důvěru do kampaní investovat
bez předem daných limitů a rozšířili tým na pět specialistů. Důsledkem je vyšší obrat
a nová vylepšení napříč online i offline kanály, kde nyní zodpovídáme za:
- tvorba kampaní na sociálních sítích pro Helia Sport
- příprava PPC kampaní pro weby areálu Kouty
- realizace kampaní ve srovnávačích zboží
- výkonnostní i obsahový e-mail marketing
- pravidelné vylepšování webu (CRO, UX, SEO, copywriting, blogging...)
- marketingové analýzy pro strategická byznysová rozhodnutí
- návrh prezentace služeb servisu, půjčovny i kamenných prodejen
Navíc při tom využíváme řadu rozšiřujících nástrojů, které nám pomáhají lépe využívat data a zpřesňovat podle toho kampaně.
K našim oblíbeným patří např. Bidding Fox Elements, Marketing Miner, Cenový automat nebo nástroj na úpravu feedů Mergado.