- český výrobce a prodejce střešních nosičů od roku 1992
- síť prodejen a e-shop hakrbrno.cz
- přes 40 zaměstnanců
- spolupráce trvá od roku 2012
Spolupracovat jsme začali v roce 2012. Hakr byl v té době silnou českou značkou na poli výroby a prodeje kvalitních střešních nosičů a boxů. E-shop jsme pro něj ale tvořili nový. Záhy jsme odstartovali i první kampaně na Googlu a Seznamu… S webem ale pořád nekončíme, čeká nás jeho postupné vylepšování.
Když jsme potřebovali navrhnout a naprogramovat nový web, dozvěděli jsme se o FEO přes doporučení. Spolupráce od té chvíle funguje stále na slušné úrovni, nikdy jsme se nedostali do fáze nespokojenosti. Naopak – společně rosteme a baví mě to.
PPC kampaně pro Hakr roztáčíme v rytmu zimní a letní sezóny. Zaměření na prodej nosičů na lyže střídají nosiče na kola a boxy pro cestování během prázdnin. Klíčem k úspěchu je sledování tendencí ve vyhledávání a včasné přizpůsobení kampaní novému období.
Kromě tematického cílení stavíme také na brandových kampaních, kde pracujeme s důvěryhodností značky a využíváme kratší nákupní cyklus zákazníků.
Při spolupráci s FEO vnímám kontinuální posun. Drobné výkyvy se stanou, ale celkově to roste spolu se zkušenostmi. Důležité je, že jim můžu plně důvěřovat. Ví, kam směřujeme a dokáží si vysledovat, co chceme. Je to náš společný projekt.
Od spolupráce získávám pravidelný servis i reporty. S Dominikou se potkáváme na marketingových konzultacích dost často. Dokáži pak efektivněji reagovat z obchodního hlediska, bez nich bych se rozhodoval hůře. Podle onlinu děláme i ostatní kanály, jako rádio nebo televizi – dá se to prostě využít.
Ve FEO se na projekt díváme jako na celek. Cesty na zlepšení proto nehledáme jenom skrze PPC nástroje, ale úzce spolupracujeme s našimi programátory nebo UX a SEO kolegy.
Společným marketingovým cílem bylo např. zvýšit průměrnou hodnotu objednávky. Nejlepší účinné řešení jsme ale našli v lepším nastavení souvisejícího zboží na e-shopu.
IT je takové neviditelné, těžko se předem rozpoznává kvalita. FEO bych ale doporučil všem, co se nechtějí spálit.
E-shop hakrbrno.cz soustavně analyzujeme a optimalizujeme i z hlediska SEO. Prvním problémem byly nedostačující názvy, které jsme identifikovali u více než 1500 produktů. Díky našim programátorům jsme chyby opravili rychle a automaticky. Vybrané názvy jsme také ověřovali a nově definovali pomocí analýzy klíčových slov.
Pravidelná SEO údržba navíc pomohla k optimalizaci meta titulků a popisků pro zvýšení míry prokliku na web nebo k posilnění originálních a důležitých stránek pomocí zbavení se duplicit.
Rok 2020 odstartoval webovým auditem, který pomohl hlavně ke změně uvažování. Na úpravy a vylepšení se díváme ve větších souvislostech. Namísto dílčích změn nyní s klientem pracujeme spíše na komplexním vylepšením webu.
Při vylepšování webu z hlediska uživatelského zážitku vytváříme wireframy a prototypy, které znázorňují srozumitelnější uspořádání prvků i fungování interakcí. Záměrem první fáze je optimalizace konverzního poměru. Plánujeme zavedení nových filtrů pro snadnější výběr, úpravu problematických míst v nákupním košíku nebo vylepšení našeptávání.
Počítáme s tím, že náklady na vylepšování se časem vrátí a odrazí se mimo jiné v ještě lepších výsledcích marketingu. Zákazníci, které na web z kampaní přivedeme, totiž snadněji nákup i dokončí.
Strategie pro společnost Hakr je založená na postupném rozvoji k vyšším výsledkům i kvalitě. Společně s panem Křapem se nyní těšíme na další proměny e-shopu v ještě více přesvědčivou prezentaci celé značky.
Spolupráce s FEO mě baví. Vidím zelená čísla, jsem do toho vtažený a nabírám zkušenosti i já. Obchod je také o vztahu – jsem proto rád, že se stále potkávám se stejnými lidmi… Ze všeho nejdůležitější je ale pocit, že je to dobře.