- široká nabídka zboží z oblasti tisku
- e-shop a kamenná prodejna v Plzni
- roční obrat v desítkách milionů Kč
- spolupráce od začátku roku 2016
S CDRmarket spolupracujeme v oblasti marketingu již od roku 2016 a celou dobu nám to společně jde od ruky. Projekt má u nás na starosti Andrea, která říká, že by bylo téměř nemožné najít někoho s větší znalostí sortimentu, než je náš PPC specialista Lukáš. Své znalosti však pořád rozšiřujeme spolu s rostoucím sortimentem.
Roky úspěšné spolupráce se odrazily ve vzájemné důvěře. Moc si vážíme toho, že nás klient doporučil i svému partnerovi, e-shopu Erpi.cz, pro který teď také pracujeme.
Udělali jsme malé výběrové řízení na marketing a z pěti digitálních agentur jsme si zvolili FEO, protože nabídli nejlepší poměr cena vs. výkon. Vybrali jsme si je, zkusili jsme to, jedeme pět let. Oceňuji, že s FEO platí věci, na kterých jsme se dohodli. Víme, co od toho všichni chceme, je jasně daná cesta a proto vše výborně funguje.
Vzájemná důvěra a bezproblémová spolupráce postupně vedla k tomu, že jsme dostali neomezený rozpočet na kredit kampaní. Meziročně se nám s ním podařilo čtyřnásobně zvýšit obrat z placených kanálů spravovaných FEO a počet objednávek české verze webu stoupl na trojnásobek. Tržby přitom v poměru vzrostly téměř o polovinu více než náklady.
Úspěch je postavený na tom, že CDRmarket je klient silně zaměřený na zlepšování webu. Kdyby v tom byl tak dobrý a pečlivý každý klient, tak má také potenciál dostat se na násobně vyšší obraty než vloni. Součinnost, kterou dostáváme, je hodně důležitá. Cíle a priority vidíme s klientem na stejných místech.
Produkty CDRmarket dobře známe a cizí nám nejsou ani specifické požadavky, které jsou se zbožím spojeny. Příkladem je změna trhu v posledních letech, kdy zákazníci přechází od originálních náplní do tiskáren ke kompatibilním.. Naší reakcí bylo vytvoření kampaní, specificky zaměřených na prodej kompatibilních náplní. Zvýšili jsme tím tržby z prodeje kompatibilních náplní u kampaní přes Google Ads o téměř 200 % a přes Sklik o více než 90 %. U kampaní na Skliku se nám navíc podařilo snížit podíl nákladů na obratu o 7 %.
Před spoluprací s FEO u nás dělal větší část tržeb velkoobchod a menší část maloobchod. To se ale obrátilo a dneska e-shop, kde zodpovídá za marketing FEO, dělá tři čtvrtiny obratu.
Každý měsíc posíláme klientovi report s přehledem výsledků a výpočtem metriky PNO (podíl nákladů na obratu). Jednou za dva měsíce se setkáváme také osobně. Kromě reportů a osobních schůzek jsme klientovi k dispozici vždy, když je potřeba. Obě strany tak ví, co se aktuálně děje a spolupráce probíhá plynule a bez zbytečných překvapení.
Každý rok společně s FEO dosáhneme desítky pozitivních změn. Nenapadá mě žádná jedna “wow” věc. Jdeme pomalu, jistě, děláme věci, které dohromady dávají smysl.
CDRmarket neustále roste a rozšiřuje se i do dalších evropských zemí. Už teď pro klienta spravujeme kampaně a srovnávače v Česku, na Slovensku a také v Maďarsku (Árukereső) a Rumunsku (Compari). Tím však nekončíme a i nadále mu v rozvoji plánujeme pomáhat, získávat pro něj nové zákazníky a pracovat na propagaci nových produktů.
FEO dělá věci, které fungují a zaměřuje se na výkon. Dostanu za to, co mě to stojí, dobře odvedenou práci s dobrým výsledkem.