16 let na trhu
a stále hledíme dopředu
28 specialistů
kteří tvoří jeden tým
200+ projektů
každý je jedinečný
90 000+ km/rok
na cestách za klienty
Spokojenost a dobré výsledky jsou pro nás základ.
Analyzujeme, jak na e-shopu komunikujete se svými zákazníky. Zaměříme se na možná nedorozumění a nekonzistenci, stejně tak na chybějící informace.
Otestujeme, zda všechny prvky vašeho webu/e-shopu dávají smysl. Také prozkoumáme, zda nějaké prvky přebývají nebo naopak chybí a jestli je jejich funkčnost potřebná.
Celý proces se neobejde bez relevantních dat. Během auditu pracujeme s daty z Google Analytics a také z Hotjaru. Data k auditu sbíráme přibližně jeden měsíc.
Zaměřujeme se nejen na požadovanou akci uživatelů, ale také na důvody, které k nim vedou. Důraz klademe na minimalizaci záporných akcí uživatelů (zákazníků). Web musí být co nejvíce intuitivní.
Audit obsahuje také potřebná doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu. Kromě zdůraznění chybných částí tedy získáte i rady a tipy, jak s problematickými částmi naložit.
Nahlédneme pod pokličku technickým parametrům v rámci webového řešení a poskytneme doporučení pro jejich nápravu.